Aby záda nebolela | Cvičení vhodné i pro seniory

ZAČÍNÁME VE STŘEDU 26.8.

Léto se možná chýlí ke konci, my ve studiu Sarah ale teprve začínáme! Přijďte si společně s námi zacvičit a udělejte něco pro své zdraví. Cvičení pro zdravá záda účinně protahuje páteř, posiluje zádové svaly a uvolňuje napětí, které v nich máme tendenci zadržovat. Cviky jsou nenáročné, lehce je uzpůsobíte svým vlastním možnostem a díky tomu jsou vhodné skutečně pro každého – ostatně zdravá záda chcete mít jistě v každém věku.

Jestliže už delší dobu uvažujete nad tím, že byste rádi udělali něco dobrého pro své zdraví, možná nastala ta pravá chvíle. V září se na vás budeme těšit s pravidelnými hodinami. Tak na nic nečekejte, podívejte se na rozvrh a zarezervujte si své místo ve studiu včas!

Co vás čeká na pravidelném cvičení pro zdravá záda?

  • velmi nenáročné cvičení pro zpevnění svalů v oblasti páteře
  • cvičení napomáhá správnému držení těla
  • cviky se provádí v pozici na zádech, na břiše nebo ve vzporu klečmo
  • při cvičení se maximálně odlehčuje pohybovému aparátu
  • pravidelné cvičení napomáhá fyzickému i psychickému uvolnění
  • cviky protahují páteř a uvolňují zádové svaly, které v sobě akumulují mnoho napětí
  • cvičení rovněž zklidňuje nervový systém
  • cvičení je vhodné pro každého bez ohledu na věk
čchi kung pro začátečníky i pokročilé

Proč dát pravidelnému cvičení pro zdravá záda šanci?

Stav naší páteře ovlivňuje naše zdraví možná více, než tušíme. Páteř tvoří důležitou podporu našeho těla a bolest v jakékoliv její části značí nejen tělesnou, ale i duševní nepohodu. Schválně si uvědomte, jak se cítíte, když máte starosti nebo vás trápí stres – s největší pravděpodobností vás bolí za krkem, máte ztuhlá ramena nebo zablokovanou bederní část páteře. Často přitom stačí zařadit do běžného života pár prospěšných cviků, které páteř protáhnou, posílí a uvolní ztuhlé svaly.

Konkrétně vám cvičení pomůže:

  • uvolnit a protáhnout páteř
  • posílit zádové svaly
  • zbavit se stresu a napětí ve svalech
  • zlepšit držení těla
  • zmírnit bolesti hlavy
  • zklidnit nervový systém (nervy prochází míchou, která se nachází přímo uprostřed páteře)

Bližší info o cvičení pro zdravá záda

Kde: ve studiu Sarah

Kdy: cvičíme 5x týdně, pro bližší info se podívejte na náš rozvrh

Cena: 800 Kč/10 lekcí nebo 100 Kč/lekce